برف آمریکا تحقیقات کره شمالی تاسیسات هسته ای

برف: آمریکا تحقیقات کره شمالی تاسیسات هسته ای وزیر امور خارجه اخبار بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اعضای شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی مخالفت می‌کنند / الیاس حضرتی

    الیاس حضرتی با تاکید به مخالفت اعضا شورای مرکزی حزب اعتمادملی با استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: «تمامی این عزیزان جزو علاقمندان حاج آقای کروبی بوده

    اعضای شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی مخالفت می‌کنند / الیاس حضرتی

    الیاس حضرتی: اعضای شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی مخالفت می کنند

    عبارات مهم : مرکزی

    الیاس حضرتی با تاکید به مخالفت اعضا شورای مرکزی حزب اعتمادملی با استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: «تمامی این عزیزان جزو علاقمندان حاج آقای کروبی بوده و به دبیر کلی ایشان اعتقاد و باور قلبی دارند. در حزب اعتماد ملی کسی که مخالف آقای کروبی باشد و یا آرزوی استعفای آقای کروبی را در دل داشته باشد و یا حزب از سایه پر برکت ایشان محروم شود، حضور ندارد.»

    جلسه شورای مرکزی حزب اعتمادملی با دستور کار بررسی استعفای مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتمادملی عصر امروز برگزار می شود. الیاس حضرتی، مدیر شورای اجرایی حزب اعتمادملی اعتقاد است که در جلسه امروز عصر، اکثریت شورای مرکزی این حزب با استعفای مهدی کروبی از دبیر کلی حزب اعتماد ملی مخالفت خواهند کرد.

    اعضای شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی مخالفت می‌کنند / الیاس حضرتی

    * آیا شورای مرکزی حزب اعتماد ملی جهت دومین بار با استعفای آقای کروبی مخالفت کرد؟

    اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی عصر امروز با دستور بررسی استعفای آقای کروبی تشکیل جلسه دادند. با شناختی که من از دوستان شورای مرکزی داشتم و همانطور که پیش از جلسه آینده نگری می شد اعضای شورای مرکزی با استعفای ایشان مخالفت کردند. تمامی این عزیزان جزو علاقمندان حاج آقای کروبی بوده و به دبیر کلی ایشان اعتقاد و باور قلبی دارند. در حزب اعتماد ملی کسی که مخالف آقای کروبی باشد و یا آرزوی استعفای آقای کروبی را در دل داشته باشد و یا حزب از سایه پر برکت ایشان محروم شود، حضور ندارد. تمامی اعضای حزب اعم از پیر و جوان به حاج آقا کروبی علاقه مند هستند. این علاقه مندی، یک دوست داشتن عادی نیست بلکه اعضا باعشق به حاج آقا علاقه مند هستند. تقاضای اعضای حزب از شورای مرکزی حزب نیز همین بود که حاج آقا کروبی دبیر کل بمانند، به همین علت با استعفای ایشان به طور قاطع و با اکثریت آرا مخالفت شد. یکی از کسانی که اعتقاد قلبی داشت که باید با استعفای ایشان مخالفت شود، من بودم. من اعتقاد دارم حضور، وجود، یاد و نام ایشان همنان در حزب اعتماد ملی باشد. حزب اعتماد ملی با پرچم آقای کروبی آشنا شده است و متصور هستم عدم حضور ایشان، لطمه ای جبران ناپذیر بر پیکره حزب خواهد بود. هرچند حزب اعتماد ملی متشکل از نیروهای متخصص، پرتوان و کارآمد است ولی نام آقای کروبی جزو افتخارات و هویت این حزب است و حتما باید حفظ شود.

    * این استعفا، دومین استعفای آقای کروبی از دبیر کلی هست. علت اصرار ایشان بر این عنوان چیست؟ آیا اختلافات داخلی بر این عنوان تاثیر گذار بوده است؟

    الیاس حضرتی با تاکید به مخالفت اعضا شورای مرکزی حزب اعتمادملی با استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: «تمامی این عزیزان جزو علاقمندان حاج آقای کروبی بوده

    اختلافات داخلی در تمامی احزاب وجود دارد و همین اختلاف نظرها منجر به پویایی حزب می شود. متاسفانه بعضی بداخلاقی ها در اینترنت دامن زده می شود و این عنوان من را متاثر کرده است که در وقت مناسب به این مباحث پاسخ خواهم داد. تمامی اظهار نظرهایی که در اینترنت راجع به حزب اعتماد ملی مطرح می شود بی پایه، بی مایه و حرف های بی ربطی هست. ولی راجع به استعفای آقای کروبی باید بگویم که چون ایشان در حصر و محدودیت به سر می برند، متصور شده است اند که این محدودیت ها باعث شده است است تا حزب در تنگناهایی قرار بگیرد. ایشان به این علت که مدیران و مسوولان حزب و اعضای شورای مرکزی دستشان جهت انجام امور باز باشد، از باب تواضع استعفا داده و تصمیم گیری در مسایل حزب را بر عهده شورای مرکزی حزب گذاشته اند. آقای کروبی جهت پویایی و حرکت رو به جلوی حزب استعفا داده و درخواست داشتند تا دبیر کل جدیدی گزینش شود. قصد ایشان از این استعفا محبت، عنایت، بزرگواری و تواضع بود که خوشبختانه شورای مرکزی حزب با این استعفا مخالفت کرد.

    * دومین کنگره اعتماد همراه با حاشیه هایی برگزار شد. علت مهم اتفاقات رخ داده در کنگره چه بود؟

    دومین کنگره حزب اعتماد ملی جزو عالی ترین و با شکوه ترین کنگره هایی بود که من در آن حضور داشتم. این کنگره در چند سال گذشته نظیر نداشت. از آن جهت می گویم نظیر نداشت چون من در کنگره های احزاب مطرح حضور داشته ام. معمولا کنگره سایر احزاب با جمعیت محدود و اندک برگزار می شود ولی شکوه و عظمت کنگره اعتماد ملی نظیر نداشت. یکی از دلایل کم نظیری به علت حضور بیشمار اعضای حزب از اقصی نقاط کشور آن هم در ماه مبارک رمضان بود. حضور جدی اعضای حزب از سراسر کشور در این کنگره نشان داد اعضای به صورت جدی پای کار حضور داشته و نسبت به تعهدات حزبی احساس مسئولیت می کنند. از دیگر دلایل کم نظیری این کنگره حضور شخصیت های برجسته ای بود که به ندرت پیش می آید در مراسمی حضور پیدا کنند و این مهم جهت ما مایه مباهات بود که میزبان مهمانان ارزشمندی باشیم. از دیگر نکات خوب این کنگره می توان به اجرای خوب برنامه و نطق خوب سخنرانان اشاره کرد.

    حاشیه هایی که در انتهای کنگره هنگام رای گیری بوجود آمد، به علت اختلاف نظری بود که از گذشته وجود داشت. این اختلاف نظر راجع به نحوه رای گیری بود که آیا رای گیری جهت ابقای شورای مرکزی با قیام و قعود باشد یا یک انتخابات تازه برگزار شود. اختلاف نظر امری طبیعی است این عنوان تنها محدود به احزاب نیست بلکه ما در مجلس هم شاهد اختلاف نظر در بسیاری از مباحث هستیم که گاهی منجر به درگیری لفظی نمایندگان با یکدیگر می شود. این اختلاف نظر محدود به کشور عزیزمان ایران هم نیست لیکن در تصویرهای تلویزیونی بارها و بارها دیده ایم که در مجالس کشورهای متفاوت اختلاف نظر نمایندگان منجر به درگیری فیزیکی می شود. در مقایسه با این فضا، ما در شرایطی به مراتب دموکراتیک تر به بیان مباحث می پردازیم.

    اعضای شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی مخالفت می‌کنند / الیاس حضرتی

    مشاجره ای که در کنگره به وجود آمد به علت نحوه رای گیری بود که ختم به خیر و تصمیماتی که در کنگره اتخاذ شد در مسیر اداری خود قرار دارد. ولی حزب اعتماد ملی از دوجهت بسیار حائز اهمیت هست. نخست آنکه اسم آقای کروبی مانند یک ستاره درخشان در راس این حزب می درخشد و وجود آقای کروبی به کار حزبی اهمیت می دهد. دوم، تاثیرگذاری حزب اعتماد ملی در سال های اخیر بر سپهر سیاسی کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از سه حزب تاثیر گذار فعال در کشور. حزب اعتماد ملی اخیرا توفیق خوبی در گزینش شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران به دست آورد و همین عنوان اهمیت کار را بسیار اوج برد. رسانه ها یک مشاجره لفظی که معمولا در بسیاری از کنگره ها رخ می دهد ولی به آن توجه نشده یا به سرعت از کنار آن عبور می کنند را بسیار بزرگ کردند. علت این بزرگ نمایی نیز اهمیت حزب اعتماد ملی بود.

    * موضوعاتی در اینترنت راجع به نقش شما در اتفاقات روز کنگره مطرح شد. نقش شما در حاشیه های روز کنگره چه بود؟

    الیاس حضرتی با تاکید به مخالفت اعضا شورای مرکزی حزب اعتمادملی با استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی این حزب گفت: «تمامی این عزیزان جزو علاقمندان حاج آقای کروبی بوده

    ما در حزب اعتماد ملی شاهد اختلاف نظر میان دو گروه از دوستان راجع به شیوه کار هستیم. باید بر این عنوان تاکید کنم که این اختلاف نظر استراتژیک و اساسی نیست. من در وسط این دو گروه قرار گرفته ام لیکن در هر دو گروه دوستان بسیار خوبی داریم. این عنوان در همه احزاب نیز امری طبیعی هست. من در وسط این دو گروه قرار دارم به همین علت در آخر جلسه اعلام کردم اگر خدا بخواهد بحث ها را در فرصتی دیگر ادامه می دهیم، و با همان صحبت من مشاجره ها آخر یافت. با این حال من اعتقاد دارم هر حزبی مباحث خود را باید در داخل خود حل کند. اینکه ما پرسشها را به اینترنت بکشانیم درست نیست و از این بابت گله مند نیز هستیم.

    * حزب اعتماد ملی بعد از مدت ها رکود با یک خیزش مناسب توانست در ابتدا کرسی هایی را در شورای شهر به دست آورد و در گام بعدی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران از اعضای شورای مرکزی این حزب گزینش شود. این موفقیت ها چه تاثیری در زیاد کردن اختلاف نظرهای اخیر داشته است؟

    زمانی که یک حزب نقش موثری در معادلات سیاسی داشته باشد، از خارج از حزب دست هایی جهت دامن زدن به اختلاف نظر ها و پرسشها مختصری که وجود دارد، فعال می شود. در این شرایط اعضای حزب باید مراقب اوضاع باشند که خود به این اختلافات دامن نزده و بازیچه دست بعضی بدخواهان قرار نگیرند. حزب اعتماد ملی به علت شرایط خاص ای که دارد، حساسیت بیشتری روی آن حاکم هست. یکی از دلایلی که شرایط را جهت این حزب خاص کرده، حصر دبیرکل اعتماد ملی هست. به همین علت حساسیت از طرف دستگاه های امنیتی و همینطور مجموعه کلی نظام براین حزب زیاد هست. ما بارها اعلام کرده ایم که از این عنوان استقبال کرده و می کنیم. این پرسشها امری طبیعی است ولی ما باید مراقب باشیم در دام نیافتیم. وفاداری حزب اعتماد ملی به دبیر کل محصور آن بارها ثابت شده است است به همین علت در جلسه امروز بار دیگر با استعفای ایشان مخالفت شد.

    اعضای شورای مرکزی با استعفای آقای کروبی مخالفت می‌کنند / الیاس حضرتی

    * توصیه ای که در کنگره حزب اعتماد ملی شاید کمتر به آن توجه شد، حضور جوانان بی شماری بود که نشان می داد اعتماد ملی در این سال ها کادرسازی را فراموش نکرده هست. آیا برنامه ای جهت این جوان ها در نظر گرفته شده است است؟

    برنامه مفصلی جهت تربیت و استفاده از این نیرو های جوان در نظر گرفته شده است هست. همانطور که می دانید حزب اعتماد ملی مدتی در شرایط رکود به سر می برد. مدتی دفتر حزب پلمپ شد و تمام اسناد و مدارک حزب از بین رفت. تنزدیک به دو سال است که حزب فعالیت های خود را از سر گرفته و نزدیک به 6 ماه است که مسئولیت این امور بر عهده من قرار گرفته هست. انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی زیاد نیروهای جوان حزب اعتماد ملی خواهیم بود.

    اعتمادآنلاین

    واژه های کلیدی: مرکزی | کروبی | اختلاف | اعتماد | اختلافات | شورای شهر | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار