برف آمریکا تحقیقات کره شمالی تاسیسات هسته ای

برف: آمریکا تحقیقات کره شمالی تاسیسات هسته ای وزیر امور خارجه اخبار بین الملل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی از بازار مصرف ۳ میلیارد نفری ، دلار&quot، تاثیر کنار کشیدن &quot

    درپی توافق رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه جهت از بین بردن دلار و استفاده از ارزهای ملی در مبادلات، دبیر اتاق یکسان بازرگانی کشور عزیزمان ایران و ترکیه گفت: با

    از بازار مصرف ۳ میلیارد نفری ، دلار&quot، تاثیر کنار کشیدن &quot

    تاثیر کنار کشیدن "دلار" از بازار مصرف ۳ میلیارد نفری

    عبارات مهم : ایران

    درپی توافق رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه جهت از بین بردن دلار و استفاده از ارزهای ملی در مبادلات، دبیر اتاق یکسان بازرگانی کشور عزیزمان ایران و ترکیه گفت: با توجه به جمعیت حدود سه میلیاردی مصرف کنندگان ایران، چین، روسیه و ترکیه، کنار کشیدن از حوزه دلار به طور واقعی و مبادلات با پول ملی، شرایط اقتصادی کشورها را جهت تجارت با یکدیگر بهتر می کند.

    به گزارش ایسنا، به دنبال نشست اخیر مدیر جمهور و وزیر نفت با مقامات اقتصادی روسیه و ترکیه، توافقات میان رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه بر اساس از بین بردن دلار و استفاده از ارزهای ملی در مبادلات میان طرفین صورت گرفت. در این جلسه روحانی، ولادیمیر پوتین و اردوغان توافق کردند تا بتوانند مبادلات بانکی، فروش نفت و خرید کالا را رونق دهند و دلار را از مبادلات خود از بین بردن کنند.

    بر این اساس، به گفته رییس کل بانک مرکزی کشور عزیزمان ایران مقرر شده است فروش نفت، خرید کالاهای اساسی، گسترش روابط بانکی، مبادله با پول های ملی طرفین با نشانه از بین بردن دلار و توسعه روابط تجاری و اقتصادی در دستور کار سه کشور قرار گیرد.

    از بازار مصرف ۳ میلیارد نفری ، دلار&quot، تاثیر کنار کشیدن &quot

    در این باره سید جلال ابراهیمی – دبیر اتاق یکسان بازرگانی کشور عزیزمان ایران و ترکیه – در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مراودات کشور عزیزمان ایران و ترکیه طبق توافقات مبنی بر از بین بردن دلار از روابط مالی و استفاده از پول ملی کشورها، جهت هر دو کشور (ایران و ترکیه)، تأثیرات زیادی به وجود نخواهد آورد، چراکه مراودات تجاری هر دو کشور بر اساس قیمت پایه تعیین شده است در بانک مرکزی و در تقابل با دلار محاسبه می شود؛ لذا به نظر می رسد از بین بردن دلار از مبادلات مالی تاثیر چندانی نخواهد گذاشت.

    وی افزود: البته مورد نیاز به ذکر است که توافق ترکیه، روسیه و کشور عزیزمان ایران جهت از بین بردن دلار و توافق روسیه و چین نیز بر همین اساس، با توجه به ارقام جمعیتی حدود سه میلیاردی مصرف کننده را تشکیل می دهد که با کنار کشیدن از حوزه دلار به طور واقعی و مبادلات با پول ملی، شرایط اقتصادی کشورها جهت تجارت با یکدیگر مناسب تر خواهد شد.

    درپی توافق رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه جهت از بین بردن دلار و استفاده از ارزهای ملی در مبادلات، دبیر اتاق یکسان بازرگانی کشور عزیزمان ایران و ترکیه گفت: با

    ابراهیمی با تاکید براینکه هنوز مدت بیش از ۱۰ روز از بازگشت رییس جمهور ترکیه از کشور عزیزمان ایران نگذشته هست، تصریح کرد: هنوز نمی توان به طور دقیق اعلام کرد که چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ولی آینده نگری می شود که هرگونه از بین بردن دلار از مبادلات کشورها و ایجاد تسهیلات جهت کشور عزیزمان ایران و ترکیه و با توجه به اینکه ثبت سفارش بدون انتقال ارز جهت بسیاری از تجار صورت گیرد، میزان تبادلات و مروادات تجاری را اصلاح می بخشد.

    ترکیه بیشترین تامین کنندگی مواد اولیه تولید را جهت کشور عزیزمان ایران دارد

    این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران ضمن اشاره به اینکه ترکیه بیشترین تامین کنندگی مواد اولیه تولید را جهت کشور عزیزمان ایران دارد، گفت: به هیمن دلیل، گسترش روابط ما با ترکیه و سهولت در مراودات تجاری، مواد اولیه جهت صنعت و تولید گسترش خواهد یافت و صنعت کشور از بین نخواهد رفت.

    از بازار مصرف ۳ میلیارد نفری ، دلار&quot، تاثیر کنار کشیدن &quot

    وی اعلام کرد: همچنین از سوی دیگر اروپا درصدد ایجاد روابط تجاری با کشور عزیزمان ایران است که بتواند با کنار کشیدن از حوزه دلار با ما تجارتی بیشتری داشته باشد.

    تب و تاب ارزی فروکش می کند

    ابراهیمی با اشاره به صحبت های وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر معافیت مواد اولیه تولیدی از پرداخت مابه التفاوت ارزی اظهار کرد: معافیت مواد اولیه تولید از پرداخت مابه التفاوت ارزی باعث می شود این بخش آزادی عمل بیشتری جهت واردات بدون انتقال ارز داشته باشد و به تبع تب و تاب ارزی فروکش خواهد کرد.

    درپی توافق رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه جهت از بین بردن دلار و استفاده از ارزهای ملی در مبادلات، دبیر اتاق یکسان بازرگانی کشور عزیزمان ایران و ترکیه گفت: با

    مدیر کل مرکز مطالعات کشور عزیزمان ایران و ترکیه با اشاره به اینکه به دنبال زیاد کردن ۲۴ درصدی قیمت بهره به وسیله بانک مرکزی ترکیه، ارزش لیر رشد کرده هست، افزود: مقامات ترکیه به این زیاد کردن بهره تصویر العمل نشان دادند تا جایی که رییس جمهور این کشور تاکید بر پایین بودن قیمت بهره بانکی دارد. ولی طبق اعلام وزیر دارایی ترکیه با وجود شرایط بحرانی در این کشور، رشد اقتصادی ۵.۲ درصد بوده هست. علاوه بر این، با توجه به توافقات ایران، ترکیه و روسیه بر مبنای از بین بردن دلار و استفاده از پول ملی کشورها جهت مبادلات، بسیار راهگشا در توسعه روابط تجاری خواهد بود.

    رشد ارزش لیر ترکیه

    از بازار مصرف ۳ میلیارد نفری ، دلار&quot، تاثیر کنار کشیدن &quot

    وی اظهار کرد: بانک مرکزی ترکیه در یک اقدام بی سابقه اقدام به زیاد کردن ۶.۲۵ درصد قیمت بهره بانکی کرد. بدهید ترتیب قیمت بهره بانکی از ۱۷.۷۵ به ۲۴ درصد رسیده هست. این اقدام بانک مرکزی باعث رشد قیمت دلار در برابر لیر شده است هست. به طور دقیق می توان گفت هر دلار از ۶.۵ لیر به ۶.۱۸ لیر و هر یورو در برابر لیر از ۷.۴ به ۷.۲ کم کردن یافته است.

    ابراهیمی اعلام کرد: مقامات ترکیه به این زیاد کردن بهره تصویر العمل نشان داده و مدیر جمهور این کشور با تاکید بر اینکه بانک مرکزی ترکیه مستقل است بر این مهم تاکید کرده که همچنان قیمت بهره بانکی باید پایین باشد تا بر اقتصاد کشور و تورم تاثیرگذار نباشد. همچنین وزیر خزانه داری ترکیه نیز در تصویر العمل به این امربیان کرده که برنامه میان مدت سه ساله جهت اقتصاد در دست تدوین است که تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

    صادرات ترکیه عامل رشد ۵.۲ درصدی اقتصادی کشورش

    ابراهیمی افزود: در شرایطی که بحران ارزی ترکیه همچنان ادامه دارد و سقوط قیمت لیر را به دنبال خواهد آورد، وزیر دارایی ترکیه اعلام کرده است که در سه ماه گذشته ترکیه ۵.۲ درصد رشد اقتصادی داشته که از نتیجه های زیاد کردن بهره وری اقتصاد بر محور زیاد کردن صادرات است.یعنی عامل رشد اقتصادی پنج درصد زیاد کردن صادرات شده است هست. همچنین وزیر تجارت ترکیه نیز با اشاره به رشد ۵.۲ درصدی در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ گفته است که ترکیه مدت ظرف مدت ۱۰ سال اخیر بیشترین رشد اقتصادی را در میان کشورهای اروپایی داشته و باید به عنوان یک کشور ثروتمند، تولید مدار و در رفاه حداکثری منطقه تبدیل شود.

    این عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران اعلام کرد: در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ کشورهای عضو اتحادیه ۲.۲ درصد، آمریکا ۴.۷۳ درصد و چین ۶.۷ درصد رشد اقتصادی داشته اند. به عبارتی ترکیه در ردیف دوم رشد اقتصادی واقع شده است است و می تواند جهت ۶.۵ هزار نفر شغل ایجاد کند. همچنین در مقایسه صادرات از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ باید اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ صادرات ۸۲.۲۲۲ میلیارد دلار که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک سوم رشد داشته هست. در برابر واردات نیز نسبت به سال گذشته کاستی داشت هست. در حالیکه بدهی خارجی ترکیه ۴۵۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ رسیده است.

    واژه های کلیدی: ایران | ترکیه | روسیه | مرکزی | اقتصادی | رییس جمهور | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار